7,8 Heidi B. | 15.03.2022 Pistbyn Appartementen, Stöten 2021/22

Gezin met kinderen

Je moet echt goed opletten bij het invullen wat je boekt, of je wel alles hebt aangeklikt. Zo had ik niet gezien dat ik de transfer terug naar het vliegveld ook ergens moest aanklikken. Het leek voor mij alsof dat gewoon bij het pakket zat en toch moest ik nog 70 euro extra betalen... . De huskytocht was uiteindelijk een kortere dan geboekt. Hiervan hebben we netjes gelijk geld terug gekregen van BBI travel. Het testen op het vliegveld werden we de avond ervoor om 23u15 voor een voldongen feit gesteld dat het bedrijf dicht zat omdat alle werknemers ziek waren. Er kon niet getest worden, zoek het maar uit... Het noodnummer van BBI gebeld. Hier konden zij verder ook niets aan doen. Hun advies was om naar het vliegveld te gaan en de situatie daar uit te leggen en te hopen op coulance. De volgende ochtend om 8u belde BBI terug om te zeggen dat ze contact haden opgenomen met het vliegveld om de situatie uit te leggen. Er waren natuurlijk meerdere reizigers met dit probleem. Het vliegveld zou kijken om er met gezondheidsvragen uit te komen. Bij het vliegveld aangekomen hadden ze daar zelftesten geregeld en konden we die test doen en kregen we de uitslag op een papiertje mee (gratis) en konden we inchecken bij een negatieve test. Dus dat was een mooie oplossing. Van het testbedrijf zelf nooit meer wat gehoord, erg slecht!!
Boekingsproces 7
Reisdocumenten 8
Accommodatie 8
Beoordeling vervoer (vlucht/ferry) 8
Algehele beoordeling 9
Prijs/kwaliteit 7
Agenten-Login
Nieuwe aanmelding