Ouder stel
Tip; wordt klant vriendelijker en denk mee en denk vooruit.
Voorbeelden.
- De reisinformatie en de diverse formulieren ( vouchers en tickets ) waren er pas een week
voor vertrek. Dit moet eerder gestuurd worden, met name de algemene informatie en de
vouchers.
- Toen ik belde waar de informatie bleef kreeg ik te horen dat het vervoer van de
luchthaven naar het hotel niet uitgevoerd kon worden want er reed na 20.30 geen bus
meer. Toen ik vroeg naar een alternatief werd gezegd dat ik dat maar zelf moest regelen
op de luchthaven.
Heel klant onvriendelijk.
Je kunt meedenken en bijv. het nummer van de taxi ter plekke geven, zelfs evt. tegen
meerprijs een taxi regelen.
Niets van dat alles, zoek het maar uit klant!!
- Het vervoer van het hotel naar de boot bleek ook problematisch. Hierover heb ik een
uitgebreide mail gestuurd naar mevrouw Stolwijk. We hebben dit uiteindelijk ook weer
zelf moeten regelen en willen graag de kosten van de bus voucher teruggestort krijgen.
Op deze mail heb ik, tot op dit moment nog geen reactie gehad.
Tenslotte.
De vliegreis naar Kirkenes was goed geregeld, aansluitende vluchten maar.........te aansluitend. We hadden vanuit Oslo al vertraging vanwege het slechte weer, sneeuw, wind en ijs. De tweede vlucht in Tromso haalden we gelukkig nog op tijd. De derde vlucht van Tromso naar Kirkenes werd heel spannend. Nog steeds slecht weer en veel vluchten werden geannuleerd. Het was onduidelijk of onze vlucht die avond nog zou gaan.
Maar gelukkig, met konden we uiteindelijk met veel vertraging nog vertrekken.
Een tip.
Bespreek met de klant diverse de diverse vlucht mogelijkheden. Aansluitend lijkt mooi maar kan, vooral in de winter, ook helemaal fout gaan.
Nb.
De bagage kon inderdaad helemaal doorgelabeld worden naar Kirkenes.